خرید بهترین ظروف پذیرایی

خرید بهترین ظروف پذیرایی

خرید بهترین ظروف پذیرایی

یکی از کارهای هیجان‌انگیز برای بانوان، خرید ظروف پذیرایی است. اکثر بانوان روی وسایل پذیرایی و تزئینی‌ خود حساسیت‌های زیادی دارند و برای خرید آن به فروشگاه‌های زیادی مراجعه می‌کنند. در واقع شما باید از شیک‌ترین و بهترین ظروف پذیرایی استفاده کنید تا میهمانی را به شکل آبرومندی میزبانی کنید. در این مقاله از نیل ‌آرت قصد داریم شما را برای خرید بهترین ظروف پذیرایی راهنمایی کنیم.

بهترین ظروف پذیرایی کدام ظروف هستند؟

برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید سلیقه خود را در نظر بگیرید. برخی افراد اعتقاد دارند که ظروف پذیرایی فلزی برایشان بهتر است؛ اما برخی افراد علاقه‌ای به استفاده از ظروف فلزی ندارند و از ظروف چینی یا شیشه‎‌ای استفاده می‌کنند. همین موارد باعث شده است تا ظروف پذیرایی متنوع با اجناس متفاوتی در بازار داشته باشیم و دست خریدار برای انتخاب کاملا باز باشد.

خرید بهترین ظروف پذیرایی به دلیل استفاده گسترده‌ای که از آن می‌شود، اهمیت بالایی دارد. در خانه، هتل، کافه، رستوران و ... ظروف پذیرایی وجود دارد و افراد از آن استفاده می‌کنند. دلیل اصلی تولید زیاد این ظروف، همین استفاده گسترده و کاربرد فراوان آن است.

ظروف پذیرایی فلزی

یکی از شیک‌ترین و زیباترین ظروف پذیرایی، ظروف فلزی هستند. ظروف پذیرایی فلزی قیمت مناسبی دارند و برای افرادی که می‌خواهند ظروف شیک با قیمت مناسب داشته باشند، بهترین گزینه است. نیل آرت یکی از معروف‌ترین تولیدکننده‌های ظروف پذیرایی فلزی در ایران است. شما می‌توانید هر ظرف پذیرایی فلزی که مدنظر دارید را از نیل آرت خریداری کنید. برای خرید بهترین ظروف پذیرایی فلزی، نیل آرت انتخاب خوبی است. ظروف فلزی که توسط این برند تولید می‌شوند، ضدآب هستند و به راحتی تمیز می‌شوند. نیل آرت از بهترین طرح‌های روز دنیا برای طراحی و تولید محصولاتش استفاده می‌کند و از این نظر پیشگام است.

استندهای پذیرایی

برخی از ظروف پذیرایی موجود در بازار، تلفیقی از دو جنس متفاوت هستند. برای مثال، یک ظرف شیرینی‌خوری می‌تواند تلفیقی از دو جنس فلز و چینی یا برنج و نقره باشد؛ شما می‌توانید انواع مختلف استندهای پذیرایی را در نیل آرت مشاهده کنید. لازم به ذکر است که قسمت فلزی این ظروف به عنوان استند (نگهدارنده) و قسمت چینی آن به عنوان دیس یا بشقاب خوراکی‌ها شناخته می‌شود.

استندهای پذیرایی مزایای زیادی دارند. شستشوی آسان و خاص بودن، از ویژگی‌های این ظروف هستند. علاوه بر این، شما می‌توانید از تکه‌های استند به صورت جداگانه هم استفاده کنید.

استندهای پذیرایی نیل آرت انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به نیازتان، این استندها را با شکل و ویژگی‌های مختلف هم سفارش دهید؛ به عبارتی دیگر، امکان شخصی‌سازی سفارش‌ها برایتان وجود دارد و می‌توانید استندها را با تعداد طبقات مختلف (دو طبقه، سه طبقه و ...) و شکل‌های گوناگون سفارش دهید.

ظروف پذیرایی چینی

اگر به دنبال ظروف پذیرایی ظریف و میهمان‌پسند هستید، ظروف پذیرایی چینی انتخاب مناسبی است. ظروف پذیرایی چینی ویژگی‌های مثبت و منفی زیادی دارد. این ظروف مقاومت زیادی در برابر ضربه ندارند. شما می‌توانید از ظروف چینی علاوه بر جنبه پذیرایی، به عنوان ظروف تزئینی و دکوری استفاده کنید.

ظروف پذیرایی سرامیکی

یکی از بهترین ظروف پذیرایی که می‌توانید از آن استفاده کنید، ظروف پذیرایی سرامیکی هستند. برای خرید بهترین ظروف پذیرایی سرامیکی به برند تولیدکننده آن توجه زیادی داشته باشید؛ زیرا برخی برندها ظروف سرامیکی بی‌کیفیتی تولید می‌کنند که به راحتی می‌شکنند. این ظروف از زیبایی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

ظروف پذیرایی چوبی

یکی دیگر از انواع ظروف پذیرایی که محبوبیت کمتری نسبت به دیگر ظروف دارند، ظروف پذیرایی چوبی هستند. فقط برخی افراد با سلیقه‌های خاص از این ظروف استفاده می‌کنند. البته یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت پایین ظروف پذیرایی چوبی، تازه‌ وارد شدن آن‌ها به بازار است. در ساختار این ظروف از کمترین مواد شیمیایی و مضر استفاده شده است و تقریبا هیچ ضرری برای مصرف‌کنندگان ندارد. با توجه به نوع چوب، قیمت ظروف پذیرایی چوبی متفاوت است.

ظروف پذیرایی آرکوپال

اگر از بانوان برای خرید بهترین ظروف پذیرایی سوال بپرسید، بدون شک اکثر آن‌ها اعتقاد دارند که ظروف پذیرایی آرکوپال در بین سه گزینه برتر قرار می‌گیرند. این ظروف از نظر طراحی و ظرافت در سطح بالایی قرار دارند و معمولا به عنوان زیباترین ظرف پذیرایی شناخته می‌شوند. مقاومت ظروف پذیرایی آرکوپال در برابر ضربه بالا است و به راحتی آسیب نمی‌بیند.

ظروف پذیرایی دیگری مانند ظروف پذیرایی سفالی، ظروف پذیرایی مسی، ظروف پذیرایی برنجی، ظروف پذیرایی نقره‌ای و ... وجود دارند که محبوبیت آن‌ها کمتر از مدل‌های معرفی شده است.

راهنمای خرید بهترین ظروف پذیرایی

برای خرید بهترین ظروف پذیرایی باید به نکاتی توجه داشته باشید. این نکات شما را برای خرید بهتر و انتخاب گزینه‌های مناسب کمک می‌کنند. در ادامه نکات مربوط به خرید ظروف پذیرایی را می‌گوییم.

به نیازهایتان توجه کنید

قبل از خرید بهتر است به نیازهایتان توجه داشته باشید. برای مثال، ممکن است شما 18 ظرف پذیرایی نیاز داشته باشید که در این شرایط خرید 24 ظرف پذیرایی اشتباه خواهد بود؛ بهتر است به اندازه اما با کیفیت خرید کنید. از طرفی دیگر، خرید ظرف بیش از حد نیاز می‌تواند آشپزخانه را شلوغ کند و فضا را از شما بگیرد.

قیمت

یکی از مهم‌ترین مواردی که بسیاری از افراد به عنوان اولویت اول آن را می‌شناسند، قیمت ظروف پذیرایی است. قبل از خرید بودجه موردنظر خود را تعیین کنید و طبق همان بودجه ظروف را خریداری نمایید. قیمت بهترین ظروف پذیرایی با توجه به کیفیت بالایی که دارند تعیین می‌شود؛ به همین دلیل، هرچه بودجه شما بیشتر باشد، ظروف پذیرایی با کیفیت‌تری را خریداری خواهید کرد.

ظروف پذیرایی فلزی نسبت به دیگر ظروف پذیرایی از قیمت مناسب‌تری (در مقایسه با کیفیتی که دارند) برخوردار هستند. نیل آرت هم به دلیل رعایت حال مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، قیمت تمام محصولات خود را روی کمترین مقدار ممکن قرار داده است؛ در این شرایط مشتریان می‌توانند ظروف پذیرایی فلزی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند.

جنس و کیفیت ساخت

یکی از عواملی که انتخاب آن به سلیقه خریدار بستگی دارد، جنس ظروف است. همانطور که گفته شد، برخی افراد ظروف پذیرایی فلزی را می‌پسندند و برخی دیگر از ظروف پذیرایی چینی یا سرامیکی استقبال می‌کنند. توجه داشته باشید که برای تشخیص و خرید بهترین ظروف پذیرایی کیفیت ساخت اهمیت بالایی دارد. برای اینکه از کیفیت ساخت ظروف موردنظر خود مطمئن شوید، بهتر است ظروفی را خریداری کنید که توسط برندهای مطرح تولید شده‌اند. نیل آرت در این زمینه پیشگام است.

توجه به طول عمر ظروف

قبل از خرید ظروف پذیرایی به طول عمر آن‌ها هم توجه داشته باشید. اگر به دنبال خرید ظروفی هستید که ماندگاری بالایی داشته باشند و بتوانید برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنید، بهتر است ظروف پذیرایی فلزی یا چوبی خریداری کنید. طول عمر ظروف پذیرایی فلزی، چوبی و آرکوپال نسبت به دیگر ظروف بالاتر است. علاوه بر این، کیفیت ساخت هم روی طول عمر و ماندگاری ظروف تاثیر مستقیم می‌گذارد.

خرید ظروف پذیرایی فلزی نیل آرت

خرید ظروف پذیرایی فلزی نیل آرت بهترین انتخاب برای خاص‌‌پسندان است. تنوع ظروف و مدل‌های آن‌ها باعث می‌شود تا مشتری دست بازتری برای خرید داشته باشد. در صورت تمایل می‌توانید طرح‌های خود را به نیل آرت ارائه دهید تا ظروف موردنظرتان با طرح و شکل شما طراحی و تولید شوند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های نیل‌ آرت نسبت به سایر تولیدکننده‌ها، همین ویژگی است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)